Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Author: Rytířová, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je vypracována analýza výsledků dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54196
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rytířová_2023_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open None
rytířová_2023_op.docx 47.28Kb Unknown View/Open None
rytířová_2023_vp.docx 49.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account