Videohra Revenant Earth

DSpace Repository

Language: English čeština 

Videohra Revenant Earth

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Pavel
dc.contributor.author Marek, Matouš
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:15Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:15Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54481
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvořit koncept a hratelné demo videohry adresující témata životního prostředí s využitím atraktivní hratelnosti a pixel artové estetiky. Teoretická část zkoumá konkrétní inspirace, možnosti herního média reagovat na dané téma, a estetiku pixel artu v kontextu digitálních her. První kapitola se věnuje tématu životního prostředí a jeho vyobrazení v interaktivních médiích v průběhu historie až dodnes. Zkoumá nenucené způsoby, jakými lze toto téma přiblížit veřejnosti a podpořit konstruktivní přemýšlení o problému. Druhá kapitola se zabývá estetikou pixel artu, porovnáním alternativ a studiem existujících titulů s důrazem na moderní a atraktivní techniky. Praktická část popisuje proces designu hry a tvorbu hratelné demo verze.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videohra cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject pixel art cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject game design cs
dc.subject video game en
dc.subject ecology en
dc.subject pixel art en
dc.subject environment en
dc.subject game design en
dc.title Videohra Revenant Earth
dc.title.alternative Ecology-themed Video Game Design
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ščuglík, Michal
dc.date.accepted 2023-06-20
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is to create a concept and develop a playable demo of a video game addressing environmental issues using attractive gameplay and pixel art aesthetics. The theoretical section explores specific inspirations, the possibilities of the game medium to respond to the topic, and the aesthetics of pixel art in the context of digital games. The first chapter explores the environment as a theme and its depiction in interactive media throughout history up to the present day. It explores casual ways to bring the topic to the attention of the public and encourage constructive thinking about the issue. The second chapter explores the aesthetics of pixel art, comparing alternatives and studying existing titles with an emphasis on modern and attractive techniques. The practical section describes the game design process and the development of a playable prototype.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 64285
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
marek_2023_dp.pdf 5.893Mb PDF View/Open None
marek_2023_op.docx 75.86Kb Unknown View/Open None
marek_2023_vp.doc 101.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account