Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Korčáková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:11:49Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5466
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí. cs
dc.format 79 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1210811 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject CRM cs
dc.subject zákaznicky orientovaná společnost cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject péče cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject CRM en
dc.subject cliental oriented enterprise en
dc.subject value en
dc.subject segmentation en
dc.subject customer care en
dc.subject satisfaction en
dc.subject loyalty en
dc.title Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of using CRM components for increasing the competitiveness in company EZOP reklamní studio s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis deals with of project for use of CRM components in company Ezop reklamní studio s.r.o. In the theoretical part of this work the literary sources are condensed concent-rated on CRM problems. The analytical part of this work presents Ezop company and it analyses current situation in customer relationship management. On the base found results are suggested in the projeckt part of this work CRM components, which improve competi-tiveness of company. Finnaly are determined costs and risks. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8218
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
korčáková_2008_dp.pdfBlocked 1.154Mb PDF View/Open
korčáková_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
korčáková_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account