Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

Show full item record

No preview available
Title: Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Author: Makovská, Lucie
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak může rozšířená realita ovlivňovat rozhodovací procesy lidí ve věku 25 až 35 let při nákupu nábytku v IKEA a jak velký rozdíl vnímá mezi fyzickým nákupem na pobočce a nákupem přes aplikaci. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jak IKEA komunikuje a jestli by měla IKEA funkci rozšířené reality více propagovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54695
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
makovská_2024_dp.pdf 2.138Mb PDF View/Open None
makovská_2024_op.docx 97.31Kb Unknown View/Open None
makovská_2024_vp.docx 86.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account