Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bednář, Pavel
dc.contributor.author Štefánková, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54803
dc.description.abstract Mentoring je jedním z nejdůležitějších prvků při pomoci začínajícím podnikatelům pro jejich úspěšný vstup na trh. Proto, se cíl práce zaměřuje na návrh projektu mentoringu ve specifické oblasti designu, který se vyznačuje značnou mírou kreativní činnosti a jedinečností každého vytvořeného produktu. Cíle práce byly naplněny za využití kritické rešerše současných programů podpory a rozhovory s absolventy průmyslového a grafického designu na vysokých školách v ČR, s jejich následným shrnutím ve SWOT analýze. Z definovaných potřeb a identifikovaných zkušeností respondentů byl představen návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu využívající vybrané nástroje marketingu a brandingu, včetně podání jejich finanční, časové a rizikové analýzy. Hlavním přínosem práce je implementace specifických nástrojů mentoringu do oblasti designu, která povede k úspěšné profilaci a zvýšení konkurenceschopnosti absolventa na trhu.
dc.format 78 s. (143 485)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject mentoring cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject projektový management cs
dc.subject design en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject mentoring en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject project management en
dc.title Návrh projektu mentoringu pro začínající podnikatele v oblasti designu
dc.title.alternative Mentoring Project Proposal for Start-up Entrepreneurs in the Field of Design
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated Mentoring is one of the most important elements in helping budding entrepreneurs to successfully enter the market. Therefore, the aim of this thesis focuses on the design of a mentoring project in the specific field of design, which is characterized by a significant degree of creative activity and the uniqueness of each product created. The objectives of the thesis were met using a critical search of current support programs and interviews with industrial and graphic design graduates at universities in the Czech Republic, with their subsequent summary in a SWOT analysis. From the defined needs and identified experiences of the respondents, a proposal for a mentoring project for design start-ups using selected marketing and branding tools was presented, including the submission of their financial, time and risk analysis. The main contribution of this thesis is the implementation of specific mentoring tools in the field of design, which will lead to successful profiling and increase the competitiveness of the graduate in the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65123
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
štefánková_2024_dp.pdf 2.374Mb PDF View/Open None
štefánková_2024_op.docx 56.34Kb Unknown View/Open None
štefánková_2024_vp.docx 50.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account