[NEOBHÁJENO] Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Králíková, Eliška
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:45Z
dc.date.issued 2024-02-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54837
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na konkurenceschopnost vybraného fitness centra. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborných sekundárních zdrojů a obsahuje informace o konkurenceschopnosti a vybraných strategických marketingových analýzách. Cílem praktické části bylo zpracování analýzy současného stavu vybraného fitness centra mezi konkurenty na trhu. Na základě výsledků analýz provedených v praktické části byla navrhnuta doporučení pro vybrané fitness centrum pro zlepšení jeho současného konkurenčního postavení na trhu.
dc.format 73 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject marketingový mix 7P cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT-analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject STP analysis en
dc.subject marketing mix 7P en
dc.subject Porters five forces analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT-analysis en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] A Competitiveness Analysis of a Selected Fitness Center
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on competitiveness of a selected fitness centre. The theoretical part of the thesis was compiled by collecting information from secondary sources and contains information about competitiveness and selected strategic marketing analyses. The goal of the analytical part was processing of analysis of the current state of the selected fitness centre among its competitors on the market. Based on the results of the analyses recommendations were carried out for the selected fitness centre to elevate their current competitive position on the market.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 68565
dc.date.submitted 2024-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
králíková_2024_dp.pdf 4.040Mb PDF View/Open None
králíková_2024_op.doc 64.5Kb Unknown View/Open None
králíková_2024_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account