[NEOBHÁJENO] Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Dvořák, Martin
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54889
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výzkumem využití umělé inteligence k tvorbě obsahu v kontextu výrobní společnosti. Při stále narůstající konkurenci může posloužit umělá inteligence i jako konkurenční výhoda.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject tvorba obsahu cs
dc.subject AI cs
dc.subject generátory AI cs
dc.subject ChatGPT cs
dc.subject Google Gemini cs
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject creating content en
dc.subject AI en
dc.subject AI generators en
dc.subject ChatGPT en
dc.subject Google Gemini en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Use of AI to Create Content for the Production Company's Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis deals with research into the use of artificial intelligence to create content in context of a manufacturing company. With ever-increasing competition, artificial intelligence can aslo serve as a competetive advantage
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68179
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořák_2024_dp.pdf 961.0Kb PDF View/Open None
dvořák_2024_op.docx 108.7Kb Unknown View/Open None
dvořák_2024_vp.pdf 145.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account