Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Tran, Thi Yen Nghi
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54928
dc.description.abstract Tato práce zkoumá filmové preference diváků v Ho Či Minově Městě ve Vietnamu v kontextu rostoucího filmového průmyslu v zemi. Studie využívá kvalitativní a kvantitativní metody k odhalení klíčových faktorů ovlivňujících volbu diváků při výběru filmů. Výsledky výzkumu poskytnou filmařům, distributorům a vládě cenné poznatky, aby mohli přizpůsobit své nabídky a přispět k celkovému růstu a rozvoji místního filmového průmyslu.
dc.format 164 p.(49 829 c), 40 p. illust
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vietnamský filmový průmysl cs
dc.subject Výběr filmů divákem cs
dc.subject Ho Či Minovo Město cs
dc.subject Vietnam cs
dc.subject Faktory ovlivňující výběr filmů cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Chování spotřebitelů cs
dc.subject Kulturní a sociální vlivy cs
dc.subject Vietnam's film industry en
dc.subject Audience's movie choices en
dc.subject Ho Chi Minh City en
dc.subject Vietnam en
dc.subject factors influencing movie selection en
dc.subject marketing en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject cultural and social influences en
dc.title Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)
dc.title.alternative Vietnam's Film Industry: Audiences and their choice of movies (in Ho Chi Minh City, Vietnam)
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis examines the movie preferences of audiences in Ho Chi Minh City, Vietnam, within the context of the country's growing film industry. The study uses qualitative and quantitative methods to uncover the key factors influencing audience choices when selecting movies. The research findings will offer valuable insights for filmmakers, distributors, and the government to tailor their offerings and contribute to the overall growth and development of the local film industry.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-program Marketing Communication en
dc.identifier.stag 68445
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
tran_2024_dp.pdf 4.277Mb PDF View/Open None
tran_2024_op.pdf 175.4Kb PDF View/Open None
tran_2024_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account