Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace

Show full item record

No preview available
Title: Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Author: Olbrzymková, Pavla
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s potenciálními zákazníky. Výstupem práce jsou doporučení, která mohou jednotlivým pojišťovnám sloužit pro zkvalitnění jejich textové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54965
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
olbrzymková_2024_dp.pdf 5.362Mb PDF View/Open None
olbrzymková_2024_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
olbrzymková_2024_vp.pdf 146.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account