Kampaně pro zákaz a schválení manželství pro všechny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kampaně pro zákaz a schválení manželství pro všechny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Ryšavá, Gabriela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:52Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:52Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54999
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá kampaní z roku 2015 za manželství pro všechny v Irsku a pro ustanovení manželství jako svazku pouze mezi mužem a ženou v roce 2008 v Kalifornii. Teoretická část se věnuje vymezení relevantních pojmů a osvětlení historického kontextu. Praktická část se skládá z analýzy kampaní z dostupných sekundárních zdrojů a dotazníkového šetření. Cílem práce je zjistit, zda marketingové kampaně měly dopad na výsledek referend a jaké jsou ohledně této problematiky dnešní nálady v tamější společnosti.
dc.format 58 stran, 105 000 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manželství pro všechny cs
dc.subject LGBT+ cs
dc.subject Kalifornie cs
dc.subject Irsko cs
dc.subject referendum cs
dc.subject same-sex marriage en
dc.subject LGBT+ en
dc.subject Califonia en
dc.subject Ireland en
dc.subject referendum en
dc.title Kampaně pro zákaz a schválení manželství pro všechny
dc.title.alternative Campaigns to Ban and Approve the Same-sex Marriage
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the 2015 campaign for same-sex marriage in Ireland and the 2008 campaign to establish marriage as a union between a man and a woman in California. The theoretical section is devoted to defining relevant terms and describing the historical context. The practical part consists of an analysis of the campaigns from available secondary sources and a questionnaire survey. The aim of the thesis is to determine whether the marketign campaigns had an impact on the outcome of the referendums and what the current mood of the local society is regarding this issue.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68168
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
ryšavá_2024_dp.pdf 4.910Mb PDF View/Open None
ryšavá_2024_op.docx 93.40Kb Unknown View/Open None
ryšavá_2024_vp.docx 94.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account