Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hložková, Ester
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:57Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:57Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55119
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér. V závěru teoretické části je metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu a výzkumné otázky. Součástí praktické části je představení spolku Czech Fashion Council, jeho cíl, cílové skupiny a struktura organizace. Popsány jsou také další módní spolky a jejich důležitost. Obsahem je rovněž realizovaný kvalitativní výzkum, na který navazuje zodpovězení výzkumných otázek a závěrečné doporučení pro Czech Fashion Council.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject móda cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject český módní průmysl cs
dc.subject módní spolek cs
dc.subject fashion en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion industry en
dc.subject Czech fashion industry en
dc.subject fashion association en
dc.title Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
dc.title.alternative Motivation of Czech Fashion Designers to Join the Czech Fashion Council
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the motivation of Czech designers to join the Czech Fashion Council, their expectations from the platform and the barriers to joining the organization. The theoretical part introduces fashion marketing and fashion marketing mix, communication in fashion marketing and its communication tools. This is followed by the fashion industry with a focus on the Czech fashion industry and then the fashion designer is defined. The theoretical part concludes with the methodology of the thesis setting out the aim and purpose of the research and the research questions. The practical part includes an introduction of the Czech Fashion Council, its aim, target groups and the structure of the organisation. Other fashion associations and their importance are also described. The content also includes the qualitative research carried out, followed by the answers to the research questions and the final recommendation to the Czech Fashion Council.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68184
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hložková_2024_dp.pdf 1.507Mb PDF View/Open None
hložková_2024_op.docx 93.59Kb Unknown View/Open None
hložková_2024_vp.pdf 514.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account