Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství
Author: Pavlečka, Václav
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice od devadesátých let a uvádí jej do širších souvislostí nejen s marketingovými nástroji softwarových firem. Provedený výzkum, připojený v praktické části, ukazuje postoj českých uživatelů k různým druhům protipirátských aktivit softwarových firem. Práce navrhuje na základě provedených vý-zkumů implementaci změn v marketingovém chování softwarových firem k některým jejich cílovým skupinám. Zároveň naznačuje možnosti, jimiž by se mohl ubírat vývoj protipirát-ských aktivit na rozvojových trzích pomocí zkušeností z České republiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5512
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7481


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlečka_2008_bp.pdfBlocked 2.098Mb PDF View/Open
pavlečka_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlečka_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account