Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Najvar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Rozumek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:00Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55172
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá well-beingem učitelů 1. stupně základní školy ve vztahu k velikosti školy. Cílem bylo srovnat úrovně well-beingu učitelů v porovnání velké a malé školy, a také zjistit, co si učitelé pod pojmem well-being představují. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření u 301 respondentů. Výsledky ukazují, že je možné sledovat o něco vyšší úroveň well-beingu učitelů na menších školách než na velkých školách. Závěrem je formulován nápad, výcházející z výzkumných zjištění a odborné literatury, na zavedení měření míry well-beingu pedagogických zaměstnanců jako autoevaluace školy. |
|
dc.format |
89 s. (154 490 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
velikost školy
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
well-being
|
cs |
dc.subject |
model PERMA
|
cs |
dc.subject |
school size
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
well-being
|
en |
dc.subject |
PERMA model
|
en |
dc.title |
Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy |
|
dc.title.alternative |
Well-being of Primary School Teachers in Relation to School Size |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zderčík, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation examines the well-being of primary teachers in relation to school size. The aim was to compare teachers' levels of well-being in a comparison of a large and a small school, and to find out what teachers perceive by the term well-being. The evaluation was based on a questionnaire survey of 301 respondents. The results show that it is possible to observe slightly higher levels of teacher well-being in smaller schools than in large schools. Finally, an idea is formulated, based on research findings and literature, to introduce the measurement of the level of well-being of teaching staff as a self-evaluation of the school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67593
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account