Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Najvar, Petr
dc.contributor.author Rozumek, Martin
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:00Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:00Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55172
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá well-beingem učitelů 1. stupně základní školy ve vztahu k velikosti školy. Cílem bylo srovnat úrovně well-beingu učitelů v porovnání velké a malé školy, a také zjistit, co si učitelé pod pojmem well-being představují. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření u 301 respondentů. Výsledky ukazují, že je možné sledovat o něco vyšší úroveň well-beingu učitelů na menších školách než na velkých školách. Závěrem je formulován nápad, výcházející z výzkumných zjištění a odborné literatury, na zavedení měření míry well-beingu pedagogických zaměstnanců jako autoevaluace školy.
dc.format 89 s. (154 490 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject velikost školy cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject well-being cs
dc.subject model PERMA cs
dc.subject school size en
dc.subject school climate en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject well-being en
dc.subject PERMA model en
dc.title Well-being učitelů 1. stupně základních škol ve vztahu k velikosti školy
dc.title.alternative Well-being of Primary School Teachers in Relation to School Size
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zderčík, Antonín
dc.date.accepted 2024-05-14
dc.description.abstract-translated This dissertation examines the well-being of primary teachers in relation to school size. The aim was to compare teachers' levels of well-being in a comparison of a large and a small school, and to find out what teachers perceive by the term well-being. The evaluation was based on a questionnaire survey of 301 respondents. The results show that it is possible to observe slightly higher levels of teacher well-being in smaller schools than in large schools. Finally, an idea is formulated, based on research findings and literature, to introduce the measurement of the level of well-being of teaching staff as a self-evaluation of the school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67593
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
rozumek_2024_dp.pdf 3.549Mb PDF View/Open None
rozumek_2024_op.docx 25.73Kb Unknown View/Open None
rozumek_2024_vp.docx 27.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account