Spolupráce asistenta pedagoga a učitele v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce asistenta pedagoga a učitele v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Uličná, Kristýna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55260
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je spolupráce asistenta pedagoga a učitele v mateřských školách. V teoretické části jsou rozepsané tři kapitoly. První kapitola popisuje, s jakými dětmi asistent pedagoga může pracovat v mateřské škole. V druhé kapitole jsou objasněny rozdíly mezi asistenty, kteří mohou pracovat v mateřské škole, větší část kapitoly je zaměřená na pozici asistenta pedagoga. Zde je popsáno zavedení této funkce, nutné a potřebné znalosti, dovednosti a náplň práce. Poslední kapitola teoretické části se věnuje spolupráci asistenta pedagoga a učitele, bariérám při spolupráci a formě spolupráce. V praktické části za pomoci kvalitativního výzkumu se zjišťuje, jak probíhá spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem v mateřské škole.
dc.format 74 s. (105 977)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject děti se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject integrace cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject učitel cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject children with special educational needs en
dc.subject integration en
dc.subject cooperation en
dc.subject teacher en
dc.title Spolupráce asistenta pedagoga a učitele v mateřských školách
dc.title.alternative Cooperation between Teaching Assistant and Teacher in Kindergartens
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis is the cooperation between teaching assistants and teachers in kindergartens. There are three chapters in the theoretical part. The first chapter describes what types of children a teaching assistant can work with in a kindergarten. In the second chapter, the differences between the assistants who can work in a kindergarten are clarified, the greater part of the chapter is focused on the teaching assistant. The introduction of this function, necessary knowledge, skills, and job content are described here. The last chapter of the theoretical part is dedicated to the cooperation of the teaching assistant and the teacher, barriers during cooperation, and the form of cooperation. In the practical part, with the help of qualitative research, it is determined how the cooperation between the teaching assistant and the teacher in the kindergarten takes place.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66617
dc.date.submitted 2024-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
uličná_2024_dp.pdf 1.409Mb PDF View/Open None
uličná_2024_op.docx 18.21Kb Unknown View/Open None
uličná_2024_vp.docx 27.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account