Vliv hraní počítačových videoher na kognitivní schopnosti člověka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv hraní počítačových videoher na kognitivní schopnosti člověka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Šenkeřík, Filip
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:09Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:09Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55389
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sledováním změn v kognitivních schopnostech člověka vlivem hraní videoher. Teoretická část práce byla vypracována pomocí literární rešerše odborných článků z oblasti psychologie a digitálního zábavního průmyslu. Praktická část představuje kvantitativní pojetí výzkumu s hlavním cílem zjistit, zda hraní videoher pozitivně ovlivňuje kognitivní schopnosti člověka. Jejím součástí je návrh metodiky a výzkumu, popis testování a především závěry, ke kterým celý výzkum vedl.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kognitivní schopnosti cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject digitální průmysl cs
dc.subject videohra cs
dc.subject člověk cs
dc.subject cognitive abilities en
dc.subject psychology en
dc.subject digital industry en
dc.subject video game en
dc.subject human en
dc.title Vliv hraní počítačových videoher na kognitivní schopnosti člověka
dc.title.alternative The Effect of Playing Computer Video Games on Human Cognitive Abilities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the monitoring of changes in cognitive abilities of a person due to playing video games. The theoretical part of the thesis was developed through a literature search of articles from the field of psychology and digital entertainment industry. The practi cal part presents a quantitative research approach with the main aim to find out whether playing video games positively affects a person's cognitive abilities. It includes the design of the methodology and research, a description of the testing and, above all, the conclusions to which the research led.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 66760
dc.date.submitted 2024-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkeřík_2024_dp.pdf 3.236Mb PDF View/Open None
šenkeřík_2024_op.pdf 214.2Kb PDF View/Open None
šenkeřík_2024_vp.pdf 243.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account