Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Skryja, Michal
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55414
dc.description.abstract Cílem této práce je návrh online komunikační strategie pro nově vznikající e-shop společnosti ELKOV elektro. První část se zabývá teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a komunikačních nástrojů typických pro online marketing. Znalosti z první části jsou využity v druhé části v rámci uvedených analýz a průzkumů. Ve třetí části jsou dosavadní poznatky využity pro zpracování samotného návrhu. Text by měl posloužit uvedené společnosti jako podklad při rozhodování o směřování komunikace uvedeného e-shop.
dc.format 0
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject B2C cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject PPC en
dc.subject SEO en
dc.subject B2C en
dc.title Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
dc.title.alternative Design of an online communication strategy for the new e-shop of ELKOV elektro company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose an online communication strategy for the newly emerging e-shop of ELKOV elektro company. The first part deals with the theoretical definition of the specifics of internet commerce and communication tools typical for online marketing. Knowledge from the first part is used in the second part within the mentioned analyzes and surveys. In the third part, the findings so far are used for processing the proposal itself. The text should be used by the ELKOV elektro company as a basis when deciding on the direction of communication of the stated e-shop.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68545
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
skryja_2024_dp.pdf 2.687Mb PDF View/Open None
skryja_2024_op.docx 87.42Kb Unknown View/Open None
skryja_2024_vp.doc 119Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account