Význam primární prevence u dětí v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam primární prevence u dětí v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cejpek Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Vykydalová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55427
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá primární prevencí proti šikaně a projevům agresivního chování u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je sestavit a aplikovat primární preventivní program ve vybrané školní třídě mateřské školy a následně zhodnotit a analyzovat jeho účinnost a efektivitu prostřednictvím kvalitativního výzkumu, konkrétně etnografická studie, s využitím zúčastněného, otevřeného a přímého pozorování. Závěry práce spatřují přínos v realizaci dalších výzkumů na téma primární prevence v mateřské škole a nastiňují podněty pro jejich zefektivnění.
dc.format 60, přílohy 35 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject primární prevence cs
dc.subject šikana cs
dc.subject agrese cs
dc.subject preventivní program cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject primary prevention en
dc.subject bullying en
dc.subject aggression en
dc.subject prevention program en
dc.subject preschool age en
dc.title Význam primární prevence u dětí v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative The Importance of Primary Prevention for Children in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with primary prevention against bullying and manifestations of aggressive behavior in preschool children. The aim of the bachelor thesis is to develop and implement a primary preventive program in a selected classroom of a kindergarten and subsequently evaluate and analyze its effectiveness and efficiency through qualitative research, specifically an ethnographic study, utilizing participant, open, and direct observation. The conclusions of the thesis see benefits in conducting further research on the topic of primary prevention in kindergarten and outline suggestions for its enhancement.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67461
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vykydalová_2024_dp.pdf 2.509Mb PDF View/Open None
vykydalová_2024_op.docx 18.96Kb Unknown View/Open None
vykydalová_2024_vp.docx 19.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account