Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Saigal, Amrita
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55505
dc.description.abstract ABSTRAKT Spotřebitelské chování a vzorce spotřeby představují v oblasti marketingu dynamické dimenze, které vyžadují od marketérů neustálou ostražitost a přizpůsobování, aby byla zajištěna udržitelnost firmy. Tato diplomová práce se snaží prozkoumat dopad aktivit společenské odpovědnosti firem (CSR) na spotřebitelské chování obyvatel Dillí, zejména v kontextu značky obuvi. Prostřednictvím zkoumání marketingových strategií, přístupů k CSR a trendů spotřebitelského chování v rámci průmyslových odvětví, spolu se zaměřenou analýzou strategie CSR obuvnické společnosti, si tato studie klade za cíl objasnit dynamiku ovlivňující vnímání a preference spotřebitelů mezi mladými zákazníky v Novém Dillí v Indii. Výzkum využívá metodiku průzkumu k posouzení vnímání obuvnické společnosti mezi obyvateli Nového Dillí ve věku 20 až 40 let. Zkoumáním shromážděných údajů a řešením výzkumných otázek se získávají poznatky o vztahu mezi iniciativami CSR a chováním spotřebitelů, zejména v kontextu indického trhu. Kromě toho tato studie navrhuje plán rebrandingu přizpůsobený tak, aby přitáhl pozornost a loajalitu mladých spotřebitelů, což je v souladu se zjištěními vyplývajícími z výsledků průzkumu.
dc.format 106 p.(156670 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dillí cs
dc.subject Indie cs
dc.subject mládež cs
dc.subject sociální odpovědnost firem cs
dc.subject marketing CSR cs
dc.subject chování spotřebitelů cs
dc.subject CSR marketing en
dc.subject Consumer behaviour en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject India en
dc.subject Youth en
dc.subject New Delhi India en
dc.title Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
dc.title.alternative Customer Perception of Corporate Social Responsibility Activities and their Impact on Consumer Behaviour
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated ABSTRACT Consumer behaviour and consumption patterns constitute dynamic dimensions within the marketing realm, demanding constant vigilance and adaptation from marketers to ensure the firm's sustainability. This diploma thesis endeavours to explore the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) activities on consumer behaviour among Delhi's population, particularly in the context of the shoe brand. Through an examination of marketing strategies, CSR approaches, and consumer behaviour trends within the industries, alongside a focused analysis of a shoe company's CSR strategy, this study aims to elucidate the dynamics influencing consumer perceptions and preferences among young customers in New Delhi, India. The research employs a survey methodology to assess the perceptions of shoe company among New Delhi residents aged between 20 and 40 years. By scrutinising the collected data and addressing the research questions, insights are gained into the relationship between CSR initiatives and consumer behaviour, particularly within the Indian market context. Additionally, this study proposes a rebranding plan tailored to attract the attention and loyalty of young consumers, aligning with the findings derived from the survey results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-program Marketing Communication en
dc.identifier.stag 68444
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
saigal_2024_dp.pdf 2.065Mb PDF View/Open None
saigal_2024_op.doc 124Kb Unknown View/Open None
saigal_2024_vp.pdf 160.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account