Spokojenost diváků s webináři platformy ProID solutions by MONET+

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost diváků s webináři platformy ProID solutions by MONET+

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Gerychová, Dominika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:17Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:17Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55600
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá spokojenost diváků s webináři a online konferencemi organizovanými platformou ProID solutions by MONET+. Teoretická část popisuje základní problematiku a definování pojmů event marketingu a online eventů, jejich začlenění do marketingového a komunikačního mixu, typologii eventů a také vybranou formu jejich online propagace. V praktické části je pozornost zaměřena na analýzu dat připomínek, komentářů a přání diváků v souvislosti s online eventy ProID. Na základě analýzy dat realizovaného dotazníkového šetření byly identifikovány klíčové silné a slabé stránky těchto eventů, které byly následně využity k návrhu konkrétních doporučení v manuálu pro organizátory, s cílem zvýšit spokojenost diváků.
dc.format 59 s. (84 437 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject webinář cs
dc.subject událost cs
dc.subject online konference cs
dc.subject online událost cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject ProID cs
dc.subject propagace události cs
dc.subject webinar en
dc.subject event en
dc.subject online konference en
dc.subject online event en
dc.subject event marketing en
dc.subject ProID en
dc.subject event promotion en
dc.title Spokojenost diváků s webináři platformy ProID solutions by MONET+
dc.title.alternative Viewers' Satisfaction with ProID Solutions by MONET+ Webinars
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis investigates audience satisfaction with webinars and online conferences organized by ProID solutions by MONET+. The theoretical part describes the basic issues and defines the concepts of event marketing and events, their integration into the marketing and communication mix, typology of events and also the selected form of their online promotion. In the practical part, the focus is on data analysis of comments, remarks and wishes of the audience in relation to ProID online events. Based on this analysis, carried out using a quantitative method, the key strengths and weaknesses of these events were identified, which were then used to propose specific recommendations in a manual for organisers to improve viewers' satisfaction.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68133
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
gerychová_2024_dp.pdf 1.917Mb PDF View/Open None
gerychová_2024_op.docx 117.0Kb Unknown View/Open None
gerychová_2024_vp.docx 98.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account