Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Matoušková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:02:24Z
dc.date.available 2010-07-16T13:02:24Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5560
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracování projektu na posílení identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o., který je dodavatelem vysokoobjemových kotlů na průmyslovém tr-hu.Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identity ve společnosti včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identity se zaměřením na podnikovou kulturu, komunikaci a design, kde byla nalezena slabá místa. Projekt zvažuje časová a nákladová hlediska, zabývá se jeho riziky a jejich eliminací. Práci uzavírá zhodnocení projektu a další návrhy, jak je možné firemní identitu i v budoucnu posílit. cs
dc.format 94 s., 14 s. příloh cs
dc.format.extent 4509677 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Firemní identita cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject produkt cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject Corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject cor-porate design en
dc.subject product en
dc.subject corporate image en
dc.title Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kačmar, Martin
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. This company is a supplier of high-volume boilers to the industrial market. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the company identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused on the company culture, communication and design, as these are the company weaknesses. The project considers time and cost aspects, its risks and their elimi-nation. The thesis ends with the project evaluation and other proposals of how it is possible to fortify the company identity in the future. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8926
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
matoušková_2008_dp.pdfBlocked 4.300Mb PDF View/Open
matoušková_2008_vp.doc 1003Kb Microsoft Word View/Open
matoušková_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account