Strategie řešení projevů rizikového a problémového chování u dětí v alternativních základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie řešení projevů rizikového a problémového chování u dětí v alternativních základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Vrtělka, Štěpán
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:18Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:18Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55615
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá strategiemi řešení projevů rizikového a problémového chování u dětí na alternativních základních školách. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. Jednotlivé kapitoly se věnují definování rizikového a problémového chování, prevenci a postupům při řešení nežádoucích jevů spojených s nevhodným chováním. Praktická část obsahuje realizaci kvalitativního výzkumu, který probíhal formou polostrukturovaného rozhovoru. Cílem tohoto výzkumu bylo popsat, jaké postupy používají pedagogičtí pracovníci v alternativní základní škole při řešení výskytu konkrétního rizikového a problémového chování. Výzkumný soubor tvořilo pět pedagogů konkrétní alternativní základní školy, kteří se během své praxe setkali s rizikovým chováním u svých žáků.
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject problémové chování cs
dc.subject prevence cs
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject respektující přístup cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject risky behaviour en
dc.subject problematic behaviour en
dc.subject prevention en
dc.subject alternative school en
dc.subject respectful approach en
dc.subject individual approach en
dc.title Strategie řešení projevů rizikového a problémového chování u dětí v alternativních základních školách
dc.title.alternative Strategy for Dealing with Manifestations of Risky and Problematic Behaviour in Children at Primary Alternative Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis covers strategies for solving manifestations of risky and problematic behaviour in children in alternative elementary schools. The theoretical part is divided into four chapters which focus on risky and problematic behaviour, prevention of such behaviour, and the methods for solving manifestations of risky and problematic behaviour. The practical part consists of the realization of qualitative research which took the form of a semi-structured interview. The research aimed to describe which methods are implemented by teachers in alternative elementary school while dealing with particular manifestations of risky and problematic behaviour. The research sample was comprised of five teachers of specific alternative elementary school who during their work at these particular school experienced risky or problematic behaviour in their pupils and had to deal with this problem.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67458
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vrtělka_2024_dp.pdf 5.973Mb PDF View/Open None
vrtělka_2024_op.docx 19.13Kb Unknown View/Open None
vrtělka_2024_vp.docx 18.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account