Návrh online komunikace pro letní dětský tábor

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online komunikace pro letní dětský tábor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Haspeklová, Barbora
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55692
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem online komunikace pro vybraný letní dětský tábor. Cílem práce je vytvoření návrhu online komunikace s důrazem na efektivní interakci s cílovou skupinou, budování komunity a udržení zájmu účastníků. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a online marketingu. V analytické části práce jsou realizovány výzkumy, z jejichž východisek je v projektové části následně zpracován návrh online komunikace, který identifikuje konkrétní nástroje, které lze využít k dosažení požadovaných výsledků a navrhuje jejich implementaci do praxe. Výsledky této práce představují ucelený plán online komunikace, který má potenciál zvýšit viditelnost a atraktivitu letního dětského tábora a posílit jeho pozici na trhu.
dc.format 81 s. (129 188 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject letní dětský tábor cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject online communication en
dc.subject social networks en
dc.subject content marketing en
dc.subject summer camp en
dc.subject target audience en
dc.title Návrh online komunikace pro letní dětský tábor
dc.title.alternative Design of Online Communication for a Summer Camp
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the design of online communication for a selected summer camp. The goal of this thesis is to create an online communication design with an focus on effective interaction with the target audience, building community and keeping the interest of the participants. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of marketing communication and online marketing. In the analytical part of the thesis, research is conducted, from which the project part then develops a proposal for online communication, which identifies specific tools that can be used to achieve the desired results and recommends their implementation in practice. The results of this work present a comprehensive online communication plan that has the potential to increase the visibility and attractiveness of the summer camp and strengthen its position on the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68404
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
haspeklová_2024_dp.pdf 1.377Mb PDF View/Open None
haspeklová_2024_op.docx 102.1Kb Unknown View/Open None
haspeklová_2024_vp.docx 91.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account