Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Hrňová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-02-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55747
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků v Hotelu Abácie & Wellness ve Valašském Meziříčí. Teoretická část se zaměřuje na klasifikaci hotelů, spokojenost zákazníků, na vliv recenzí, dotazníků spokojenosti a sociálních sítí a důležitost řízení vztahu se zákazníky, neboli Customer Relationship Management (CRM). V empirické části byla provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Následovalo vyhodnocení dotazníkového šetření a dále byly také prozkoumány recenze na internetu. Na závěr se navrhla doporučení ke zlepšení, která mohou vest ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 59 s. (77 983)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hotel services en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
dc.title.alternative An Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at the Hotel Abácie & Wellness in Valašské Meziříčí. The theoretical part focuses on hotel classification, customer satisfaction, the impact of reviews, satisfaction surveys and social media, and the importance of Customer Relationship Management. In the empirical part, customer satisfaction was analyzed through a questionnaire survey. This was followed by the evaluation of the survey results and an exploration of online reviews. In conclusion, recommendations for improvement were proposed that could lead to increased customer satisfaction.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 68567
dc.date.submitted 2024-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
hrňová_2024_dp.pdf 2.750Mb PDF View/Open None
hrňová_2024_op.doc 50Kb Unknown View/Open None
hrňová_2024_vp.doc 70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account