[NEOBHÁJENO] Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obonya, Juraj
dc.contributor.author Krumpolcová, Lucie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:25Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:25Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55794
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem digitální gramotnosti dětí v předškolním věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vymezuje některé klíčové pojmy, jako je digitální gramotnost, digitální kompetence a digitální technologie. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumnému šetření, které probíhalo metodou polostrukturovaných rozhovorů s učiteli mateřských škol v Moravskoslezském kraji. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku. Výsledky výzkumu odhalují, jak digitální technologie využívají učitelé ve vzdělávání a jaké faktory podporují či omezují jejich efektivní využití.
dc.format 68 s. (144 851 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject digitální domorodci cs
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital technology en
dc.subject digital competence en
dc.subject digital natives en
dc.subject digital educatio en
dc.title [NEOBHÁJENO] Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Possibilities of Developing Digital Literacy of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zderčík, Antonín
dc.date.accepted 2024-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of digital literacy of preschool children. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part of the thesis defines some key concepts, such as digital literacy, digital competence and digital technologies. The practical part is devoted to a qualitative research survey, which was carried out using the method of semi-structured interviews with kindergarten teachers in the Moravian-Silesian Region. The aim of the research was to find out what are the possibilities of developing digital literacy of preschool children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67404
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
krumpolcová_2024_dp.pdf 1.372Mb PDF View/Open None
krumpolcová_2024_op.docx 24.17Kb Unknown View/Open None
krumpolcová_2024_vp.pdf 152.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account