[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Junaštíková, Julie
dc.contributor.author Dostálová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:46Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:46Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56315
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Cílem práce je zjistit, jakou má roli asistent pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která popisuje inkluzivní vzdělávání, inkluzi, podpůrná opatření, asistenta pedagoga, třídní klima a vztahy ve třídě. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem s prvky kvantitativního výzkumu. Data byla získána pomocí polostrukturovaných rozhovorů, kvalitativního a kvantitativního pozorování. Data z polostrukturovaných rozhovorů byla zpracována metodou tematické analýzy. Jako design výzkumu byla zvolena případová studie.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject vztahy ve třídě cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject role cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject inclusive education en
dc.subject classroom relationships en
dc.subject support measures en
dc.subject role en
dc.title [NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Role of a Teaching Assistant in Improving Classroom Relationship
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the role of the teaching assistant in improving the quality of the relationship in the classroom team. The aim of the thesis is to find out what is the role of the teaching assistant in improving the relationship in the classroom collective. The bachelor thesis consists of a theoretical part that describes inclusive education, inclusion, support measures, teaching assistant, classroom climate and classroom relationships. The practical part deals with qualitative research with elements of quantitative research. Data were collected through semi-structured interviews, qualitative and quantitative observations. The data from the semi-structured interviews were processed using thematic analysis method. A case study was chosen as the research design.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67523
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
dostálová_2024_dp.pdf 2.092Mb PDF View/Open None
dostálová_2024_op.docx 17.91Kb Unknown View/Open None
dostálová_2024_vp.docx 17.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account