Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
Author: Hrudička, Matěj
Advisor: Gogola, Jan
Abstract: Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56390
Date: 2023-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Režie a scenáristika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrudička_2024_dp.pdf 5.537Mb PDF View/Open None
hrudička_2024_op.pdf 162.6Kb PDF View/Open None
hrudička_2024_vp.pdf 197.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account