Využití vybraných digitálních technologií v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití vybraných digitálních technologií v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Šilcová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56414
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na využití digitálních technologií v prostředí mateřských škol. Teoretická část se věnuje digitálním technologiím s ohledem na jejich integraci do předškolního vzdělávání, včetně přínosů a potenciálních rizik. Poukazuje na nové gramotnosti, které vznikly v rámci přeměny školy dle požadavků současné doby. V praktické části je představena sada aktivit s využitím digitálních technologií v mateřské škole. Tato sada byla zrealizována a evaluována ve vybrané mateřské škole. Na základě evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi.
dc.format 59 s. (91 648)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální pregramotnost cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject digitální vzdělávání cs
dc.subject digital technologies en
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital preliteracy en
dc.subject digital competence en
dc.subject digital education en
dc.title Využití vybraných digitálních technologií v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Using Selected Digital Technologies in Kindergarten Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has a theoretical-applicational charecter and focuses on the use of digital technologies in the environment of kindergartens. The theoretical part deals with digital technologies with regard to their integration into preschool education, including benefits and potential risks. It points to the new literacies that have emerged as part of the transformation of schools according to the requirements of present times. The practical part presents a set of activities using digital technologies in kindergarten. This set was implemented and evaluated in a selected kindergarten.Based on the evaluation, a recommendation for practice was developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67441
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
šilcová_2024_dp.pdf 2.592Mb PDF View/Open None
šilcová_2024_op.pdf 158.1Kb PDF View/Open None
šilcová_2024_vp.docx 25.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account