Senioři jako cílová skupina

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina

Show full item record

No preview available
Title: Senioři jako cílová skupina
Author: Holčáková, Jitka
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Obyvatelstvo České republiky je na přelomu 20. a 21. století nejstarší v celé své dosavadní historii. Vedle demografických změn se stárnutím obyvatelstva se zákonitě v budoucnu změní i životní styl společnosti, dojde ke změnám struktury trhu průmyslového zboží i ke změnám životních hodnot. Dnešní senioři se změnili, dávají přednost aktivnějšímu prožívání důchodového věku. Zřejmé jsou sociální a ekonomické parametry: vyšší vzdělání, počítačová gramotnost, větší nároky na životní úroveň, na rozsah služeb Starší lidé budou vzdělanější a tím také aktivnější, sebevědomější a se širším spektrem zájmů. Je důležité, aby si lidé už v produktivním věku začali uvědomovat nutnost spoření finančních prostředků na období důchodu, a to formou různých penzijních připojištění, životních pojištění, investičních kapitálových pojištění, stavebního spoření Segment seniorů bude představovat pro spotřební průmysl velice významnou zákaznickou sféru. Zvyšující se podíly seniorů ve společnosti jasně předznamenávají, že v budoucnosti senioři nebudou marginální skupinou, jejíž hodnoty a orientace mohou být přehlíženy. Nekomerční sektor také nabízí mnoho kvalitních služeb a aktivit směřovaných primárně na tuto cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/565
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holčáková_2006_dp.pdfBlocked 3.643Mb PDF
holčáková_2006_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
holčáková_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account