Vývoj výukového simulátoru pro outreach konverzace se zaměřením na práva zvířat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj výukového simulátoru pro outreach konverzace se zaměřením na práva zvířat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Kolářová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56511
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace k nácviku outreachových konverzací využívaných v aktivismu organizace Anonymous for the Voiceless. Teoretická část popisuje činnost organizace, formát outreachových konverzací a nástroje použité k vývoji simulátoru. Pro realizaci projektu byl zvolen herní engine Unity. Praktická část analyzuje a srovnává možnosti implementace předpřipravených konverzací a implementace chatování s využitím generativní umělé inteligence ChatGPT, dokumentuje naprogramovanou logiku simulátoru a vyhodnocuje zpětnou vazbu z testování prototypu.
dc.format 56 s. (97 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Anonymous for the Voiceless cs
dc.subject ChatGPT cs
dc.subject konverzační simulátor cs
dc.subject Unity cs
dc.subject Anonymous for the Voiceless en
dc.subject ChatGPT en
dc.subject conversation simulator en
dc.subject Unity en
dc.title Vývoj výukového simulátoru pro outreach konverzace se zaměřením na práva zvířat
dc.title.alternative Development of Educational Simulator for Outreach of Conversations Focused on Animal Rights
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyrba, Martin
dc.date.accepted 2024-06-07
dc.description.abstract-translated This master's thesis is focused on the design and development of an application to practice outreach conversations used in the activism of Anonymous for the Voiceless. The theoretical part describes the activities of the organisation, the format of the outreach conversations and the tools used to develop the simulator. The Unity game engine was chosen to implement the project. The practical part analyses and compares two implementation options, pre-made conversations and chatting using the generative artificial intelligence ChatGPT, documents the code logic of the simulator and eveluates user feedback from a tested prototype.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66777
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
kolářová_2024_dp.pdf 2.220Mb PDF View/Open None
kolářová_2024_op.pdf 220.5Kb PDF View/Open None
kolářová_2024_vp.pdf 154.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account