[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obonya, Juraj
dc.contributor.author Ivanová, Michaela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56619
dc.description.abstract Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumu provedeném prostřednictvím dotazníkového šetření mezi učiteli předškolního vzdělávání v České republice. Získaná data poskytují pohled na současný stav rozvoje digitálních kompetencí učitelů v tomto sektoru. Práce identifikuje oblasti, ve kterých jsou digitální kompetence učitelů nejlépe rozvinuté, a také ukazuje na oblasti, kde je prostor pro další podporu a rozvoj.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální kompetence cs
dc.subject Digitální gramotnost cs
dc.subject Digitální technologie cs
dc.subject DigCompEdu cs
dc.subject Profesní rozvoj učitele mateřské školy cs
dc.subject Digital competence en
dc.subject Digital literacy en
dc.subject Digital technology en
dc.subject DigCompEdu en
dc.subject Professional development of kindergarten teachers en
dc.title [NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Rate of Development of Digital Competencies in Preschool Education from the Teacher's Perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis with theoretical-empirical focus deals with the analysis of the development of digital competences of teachers in preschool education. The theoretical part defines key concepts and explores digital competence frameworks such as DigComp, along with other relevant frameworks. It also looks in more detail at the current challenges teachers face in using digital technologies. The practical part of the thesis is based on quantitative research conducted through a questionnaire survey of pre-school teachers in the Czech republic. The data obtained provide insight into the current state of development of digital competences of teachers in this sector. The work identifies areas where teachers' digital competences are best developed and also points to areas where there is room for further support and development.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67340
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
ivanová_2024_dp.pdf 2.086Mb PDF View/Open None
ivanová_2024_op.docx 23.99Kb Unknown View/Open None
ivanová_2024_vp.pdf 156.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account