Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Malotová, Andrea
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57658
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem je vytvoření návrhu na zlepšení interní komunikace ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s komunikací, zejména komunikací interní. V praktické části je anonymně představena vybraná společnost, její organizační struktura, hodnoty a využívané komunikační kanály. Následně je analyzována komunikace formou dotazníkového šetření. Na závěr práce je zpracována SWOT analýza a zhodnocen aktuální stav vnitřní komunikace spolu s doporučeními na zlepšení.
dc.format 92 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vnitřní komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject analýza komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject proces komunikace cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject communication analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject communication process en
dc.title Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Internal Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2025-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the analysis of internal communication in a selected company. The aim is to propose improvements to internal communication within the chosen organization. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part defines key concepts related to communication, with an emphasis on internal communication. The practical part introduces the selected company anonymously, including its organizational structure, values and communication channels. Subsequently, internal communication is analyzed through a questionnaire survey. The thesis concludes with a SWOT analysis and an evaluation of the current state of internal communication, along with recommendations for improvement.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 70016
dc.date.submitted 2025-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account