Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
| dc.contributor.author |
Malotová, Andrea
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57658
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem je vytvoření návrhu na zlepšení interní komunikace ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s komunikací, zejména komunikací interní. V praktické části je anonymně představena vybraná společnost, její organizační struktura, hodnoty a využívané komunikační kanály. Následně je analyzována komunikace formou dotazníkového šetření. Na závěr práce je zpracována SWOT analýza a zhodnocen aktuální stav vnitřní komunikace spolu s doporučeními na zlepšení. |
|
| dc.format |
92 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Vnitřní komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
| dc.subject |
analýza komunikace
|
cs |
| dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
| dc.subject |
proces komunikace
|
cs |
| dc.subject |
Internal communication
|
en |
| dc.subject |
communication channels
|
en |
| dc.subject |
communication analysis
|
en |
| dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
| dc.subject |
communication process
|
en |
| dc.title |
Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Analysis of Internal Communication in the Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-11 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on the analysis of internal communication in a selected company. The aim is to propose improvements to internal communication within the chosen organization. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part defines key concepts related to communication, with an emphasis on internal communication. The practical part introduces the selected company anonymously, including its organizational structure, values and communication channels. Subsequently, internal communication is analyzed through a questionnaire survey. The thesis concludes with a SWOT analysis and an evaluation of the current state of internal communication, along with recommendations for improvement. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
70016
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-13 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account