Sociální vztahy mezi dětmi ve školní družině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální vztahy mezi dětmi ve školní družině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Kandráčová, Barbora
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:49Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:49Z
dc.date.issued 2025-01-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57710
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje sociálním vztahům mezi dětmi v prostředí školní družiny. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá popisem školní družiny a sociální skupiny. Dále vymezuje socializaci v období mladšího školního věku, především se zaměřením na socializaci ve vrstevnické skupině. Praktická část za pomocí dotazníkového šetření a doplněním poznatků z pozorování zkoumá vztahy dětí uvnitř vybrané školní družiny. Výsledky výzkumného šetření jsou prezentovány v podobě sociogramů, grafů a tabulek. Na základě výsledků získáme představu o vztazích ve skupině a můžeme tak díky nim předcházet případným negativním jevům, jako jsou vyloučení z kolektivu nebo šikana.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní družina cs
dc.subject sociální vztahy cs
dc.subject vrstevnická skupina cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject after-school club en
dc.subject social relations en
dc.subject peer group en
dc.subject younger school age en
dc.subject sociometric en
dc.title Sociální vztahy mezi dětmi ve školní družině
dc.title.alternative Social Relations among Children in the After-School Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on social relations in the environment of an after-school club. This thesis is consisting of theoretical and practical parts. Theoretical part is devoted to the description of after school club and the social group. It also defines socialization in the younger school age, focusing mainly on socialization in the peer group. Practical part using questionnaire survey and supplementing the findings from observation analyze children's relationships inside selected after-school club. The results of the research investigation are presented in the form of sociograms, graphs and tables. Based on the results we get an idea of relationships inside group and can thus prevent possible negative phenomena such as exclusion from collective or bullying.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70098
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account