Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách
Author: Němeček, Martin
Advisor: Vařacha, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá návrhem a realizací prototypu logické hry, která využívá dvě rozdílné mechaniky výběru z předpřipravených chování herní postavy. První mechanika umožňuje řetězení několika jednoduchých chování postavy za účelem strategického plánování a řešení logických problémů. Druhá mechanika využívá okamžité přepínání stavů obsahujících chování za účelem agilního ovládání herní postavy. Pro vytvoření logické hry byl zvolen herní engine Unity. Obě mechaniky byly otestovány na různých, pro každou mechaniku specificky vytvořených úrovních. Dále pro každou mechaniku byly vytvořené variace chování pohybu a chování střelby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57736
Date: 2024-10-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account