Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách |
| Author: |
Němeček, Martin
|
| Advisor: |
Vařacha, Pavel
|
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá návrhem a realizací prototypu logické hry, která využívá dvě rozdílné mechaniky výběru z předpřipravených chování herní postavy. První mechanika umožňuje řetězení několika jednoduchých chování postavy za účelem strategického plánování a řešení logických problémů. Druhá mechanika využívá okamžité přepínání stavů obsahujících chování za účelem agilního ovládání herní postavy. Pro vytvoření logické hry byl zvolen herní engine Unity. Obě mechaniky byly otestovány na různých, pro každou mechaniku specificky vytvořených úrovních. Dále pro každou mechaniku byly vytvořené variace chování pohybu a chování střelby. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57736
|
|
Date:
|
2024-10-27 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account