Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh
Author: Fojtíková, Jarmila
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem mé diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a následně vytvořit projekt komunikačního mixu pro zavedení nového výrobku na trh v konkurenčním prostředí. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality, která v současné době přichází na trh s nabídkou několika nových typů zahradních křesel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou problematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části nejdříve analyzuji současný stav ve zmíněné společnosti - jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. Součástí této části je mimo jiné i SWOT analýza a Porterova analýza. Nejdůležitější je však závěrečná část, protože obsahuje ucelený projekt marketingové komunikace při zavádění nového výrobku na trh. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5775
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8409


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2008_dp.pdfBlocked 2.076Mb PDF View/Open
fojtíková_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtíková_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account