Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu
Author: Vaňková, Markéta
Advisor: Kloudová, Jitka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5788
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 9796


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2008_bp.pdfBlocked 589.7Kb PDF
vaňková_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account