Komunikace téma udržitelnosti studentům generace Z na UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace téma udržitelnosti studentům generace Z na UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Topolčanová, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58829
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu komunikace témat spojených s udržitelností na Univerzitě Tomáše Bati a motivace studentů k zapojení do aktivit zaměřených na udržitelnost. Teoretická část se věnuje sociálnímu marketingu, udržitelnosti a Generaci Z. Praktická část se opírá o data získána pomocí sekundární analýzy, dotazníkové šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Cílem práce je pomocí těchto metod zjistit, jak studenti UTB vnímají komunikaci udržitelnosti na univerzitě, jaké faktory ovlivňují jejich postoj k této problematice, a co by je motivovalo k aktivnějšímu zapojení do souvisejících aktivit. Na základě získaných poznatků jsou v projektové části práce formulována doporučení a návrh komunikační kampaně, která může přispět k efektivnějšímu nastavení komunikace udržitelnosti na univerzitě s důrazem na zapojení studentů.
dc.format 106 s. (171 362 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sustainability en
dc.subject generation Z en
dc.subject Tomas Bata University in Zlín en
dc.subject social marketing en
dc.title Komunikace téma udržitelnosti studentům generace Z na UTB
dc.title.alternative Communication of Sustainability to Generation Z Students at TBU
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the analysis of the communication of sustainability-related topics at Tomas Bata University and the motivation of students to engage in sustainability activities. The theoretical part focuses on social marketing, sustainability and Generation Z. The practical part is based on data obtained through secondary analysis and questionnaire survey and semi-structured interviews. The aim of the work is to use these methods to find out how UTB students perceive sustainability communication at the university, what factors influence their attitude towards this issue and what would motivate them to become more actively involved in related activities. Based on the findings, the project part of the thesis formulates recommendations and a proposal for a communication campaign that can contribute to a more effective setting of sustainability communication at the university with an emphasis on student involvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71715
dc.date.submitted 2025-04-10


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account