Role influencerů v nákupních strategiích Generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role influencerů v nákupních strategiích Generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Mašová, Jitka
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58891
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem influencerů na nákupní chování Generace Z. Cílem práce je zjistit, jaký typ influencerů má největší vliv na rozhodování mladých spotřebitelů. Součástí práce je kvantitativní výzkum provedený pomocí online dotazníku.
dc.format 74 s. (112 955 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Z cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject purchasing decision-making en
dc.subject social media en
dc.title Role influencerů v nákupních strategiích Generace Z
dc.title.alternative The Role of Influencers in the Purchasing Strategies of Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the influence of influencers on the purchasing behavior of Generation Z. The aim of the thesis is to determine which type of influencer has the greatest impact on the decision-making of young consumers. The thesis includes quantitative research conducted through an online questionnaire.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71797
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account