Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Šikl Burešová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:47:59Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:24Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5919
dc.description.abstract Práce s titulem "Formát reality show jako nosič reklamních sdělení" definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů - Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které "P" je možné tuto reklamní aktivitu začlenit je definováno v analytické části práce. Product placement je vymezen především vůči televiznímu vysílání, a to i přesto že oba zde probírané formáty přesahují do všech mediálních aktivit (rádio, tisk, internet). cs
dc.format 119 s. cs
dc.format.extent 1649646 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject Reality show cs
dc.subject product placement cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní vysílání cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Reality show en
dc.subject product placement en
dc.subject sales support en
dc.subject advertising en
dc.subject telecasting en
dc.subject television advertisement en
dc.subject marketing mix en
dc.title Formát reality show jako nosič reklamních sdělení cs
dc.title.alternative Reality show format as carrier of advertising message en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated Thesis with title "Reality show format as carrier of advertising message" define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which "P" is possible these advertising activity integrate is defined in the analytical part. Product placement and reality show I try to define compared with telecasting, nevertheless they overlap's to the others media activities (as radio, print and internet is). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7575
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šikl burešová_2008_dp.pdfBlocked 1.573Mb PDF View/Open
šikl burešová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šikl burešová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account