Analýza konkurenčního prostředí firmy Plastika a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Plastika a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vrzalová, Monika
dc.contributor.author Strašáková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:23:01Z
dc.date.available 2010-07-16T16:23:01Z
dc.date.issued 2008-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5996
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá působením konkurence v odvětví zpracování plastů pro automobilový segment.Teoretická část studuje konkurenci z různých pohledů a teorií. Objasňuje Porterův model konkurenčních sil, snaží se identifikovat "dobrého" konkurenta a stanovit vhodnou strategii pro danou firmu. Součástí je také vysvětlení SWOT analýzy.Praktická část navazuje na část teoretickou a uplatňuje poznatky z ní získané. Dále se zaměřuje na určení klíčových konkurentů firmy Plastika a.s. a na výzkum cenové a nabídkové úrovně konkurenčních firem. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 987765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject Porterův model konkurenčních sil cs
dc.subject výběr konkurentů cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject Competition en
dc.subject Porter model of competitive powers en
dc.subject selection of competitors en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Plastika a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of competition background for company Plastika a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with effect of competition in plastic processing industry for automotive segment.The theoretical part studies competition from many points of view. It shows up a Porter model of competitive powers, tries to identify a "good'q competitor and sets up an appropriate strategy for the company. One of the parts is also SWOT analysis.The practical part is connected with the theoretical one by using its information. Then this part is focused on finding main competitors of the Plastika a.s. and analyzing price and offer standard of the competitive companies. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9688
dc.date.assigned 2008-02-26
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
strašáková_2008_bp.pdf 964.6Kb PDF View/Open
strašáková_2008_vp.pdf 289.0Kb PDF View/Open
strašáková_2008_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account