Návrh marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vrtělová, Lucie
dc.contributor.author Richterová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:54:05Z
dc.date.available 2010-07-16T16:54:05Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6063
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda patřící společnosti Golf Brno a.s První část analytické práce tvoří charakteristika společnosti, situační analýza, tedy přehled mikroprostředí a makroprostředí, vlivy, které působí na golfový areál. Ve druhé části práce jsou stanoveny vlastní návrhy marketingových cílů, těchto cílů je dosaženo pomocí strategií a je připraven program aktivit na rok 2008, který je zaměřen na propagaci a návrh zajímavých akcí. cs
dc.format 62 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 801367 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový proces cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject formulace cílů cs
dc.subject formulace strategií cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject kontrola cs
dc.subject rozpočty cs
dc.subject Marketing process en
dc.subject situation analysis en
dc.subject formulation goals en
dc.subject formulation strategies en
dc.subject marketing activities en
dc.subject control en
dc.subject budget en
dc.title Návrh marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda cs
dc.title.alternative The proposal of marketing plan for the golf course Kaskáda en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Londová, Ivana
dc.date.accepted 2008-01-15
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the marketing plan of the golf course Kaskáda for Golf Brno Inc The first analytical part consists of characterization of the company, situation analysis, meaning the review of micro and macro enviroment, and influces, which could have impact on the golf course. In the second part of the thesis are my own proposals, I defined marketing goals. These goals are achieved through the marketing strategies and there will be a programme of marketing activities in 2008. These activities are specialized on the promotion of the golf course Kaskáda and the preparation of an interesting offer of services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7399
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
richterová_2008_bp.pdfBlocked 782.5Kb PDF View/Open
richterová_2008_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
richterová_2008_op.doc 229Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account