Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Ančinec, Vlastislav
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6115
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 8398


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ančinec_2008_dp.pdfBlocked 5.932Mb PDF
ančinec_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
ančinec_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account