Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Olivová, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:30:04Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6146
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve společnosti Chevron. V první části jsou zpracovány teoretické podklady se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového mixu - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. V praktické části je nejprve představena společnost Chevron, její činnost, historie a vybrané finanční ukazatele. Následuje analýza marketingového mixu v dané firmě. Na základě provedené analýzy jsou zhodnoceny výsledky a formulovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti Chevron. cs
dc.format 68 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 1523936 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron cs
dc.title.alternative Marketing Mix Analysis of Gastronomy Equipment in the company of Chevron en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fialová, Monika
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.date.vskp-available 2038-05-23
dc.description.abstract-translated In the bachelor thesis I deal with marketing mix analysis of gastronomy equipment in the company of Chevron. In the first part there are theoretical data with a view to particular components of marketing mix - product, price, place and promotion policy. In the practical part there is presented the company of Chevron, its activity, history and chosen financial indicators. This is followed by marketing mix analysis in this company. On the basis of the analysis the results are evaluated and there are suggested recommendations leading to the improvement of the present state of marketing mix in the company of Chevron. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9820
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
olivová_2008_bp.pdfBlocked 1.453Mb PDF View/Open
olivová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
olivová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account