Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Gronychová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:36:25Z
dc.date.available 2010-07-16T17:36:25Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6157
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením na propa-gaci ve firmě egoé s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány odborné teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového mixu. V praktické části je potom charakterizována firma egoé s.r.o., analyzován současný stav jejího marketingového mixu, jeho silné a slabé stránky a následně navržena opatření pro zlepšení současné situace, zvláště pak v oblasti propagace. cs
dc.format 59 s, 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1683213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject venkovní nábytek cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject outdoor furniture en
dc.subject promotion en
dc.subject distribution en
dc.subject public relations en
dc.title Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix with a View to Promotion in egoé Ltd. company. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated This balcheor's thesis deals with problems of marketing mix aimed at promotion in egoé s.r.o. company. The first part solves theoretical knowledge concerning to area of marketing mix. Analytic part describes egoé s.r.o. copany, current situation on field of marketing mix and its strengths and weaknesses. On basis of actuall information are designed steps for improvement of current situation, especially on field of promotion. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9824
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
gronychová_2008_bp.pdfBlocked 1.605Mb PDF View/Open
gronychová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
gronychová_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account