Jak "postavit" internetový obchod

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Jak "postavit" internetový obchod

Show full item record

No preview available
Title: Jak "postavit" internetový obchod
Author: Málek, Martin
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/620
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
málek_2006_dp.pdfBlocked 2.097Mb PDF
málek_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
málek_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account