Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolanská, Nora
dc.contributor.author Hanáčková, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:11:53Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:25Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6214
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány podle literárních poznatků. Praktická část se zabývá provedením marketingového výzkumu a vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření. Dále je zde analyzováno provedení brožur ostatních zahraničních turistických centrál ve Vídni a doporučení možností, jak zkvalitnit propagační brožuru. cs
dc.format 69 s., 21 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3009648 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject propagační brožura cs
dc.subject brožury zahraničních turistických centrál ve Vídni cs
dc.subject zastoupení CzechTourismu ve Vídni cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject question blank en
dc.subject advertising brochure en
dc.subject brochures of foreign turistic centrals in Vienna en
dc.subject representation CzechTourism in Vienna en
dc.title Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni cs
dc.title.alternative An analysis for improving the quality of primary informative material about CZ for CzechTourism in Vienna en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2008-01-21
dc.description.abstract-translated The baccalaureate work is occupied with marketing research in a satisfactory way for clients with present implementation informative brochure concerning Czech Republik which is prepared and published by CzechTourism in Vienna. In the theoretical parts marketing research is described with emphasis on information regarding to question-form. There is also a state marketing communications mix which parts include detailed commentary concerning public relations. Informations are processed as per literary piece of knowledge. Practical part occupy oneself by implementation of marketing research and evaluation of issues in question-form. There a further analyse implementation stitch book about other foreign touristic offices in Vienna and recommendation of possibilities how to improve the advertising brochure. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7379
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hanáčková_2008_bp.pdfBlocked 2.870Mb PDF View/Open
hanáčková_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
hanáčková_2008_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account