Návrh strategie rozvoje rodinného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie rozvoje rodinného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Pospíšilová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:20:53Z
dc.date.available 2010-07-16T18:20:53Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6223
dc.description.abstract Diplomová práce nese název "Návrh strategie rozvoje rodinného podniku. Vlastní práce je rozdělena do dvou částí. V první je popsán teoretický přístup k řešení problematiky, druhá navazující část je zaměřena na praktické řešení problému. Významná pozornost je zde věnována podrobné analýze současného stavu podniku. Byla provedena analýza okolí podniku, dále SWOT analýza za účelem posouzení vnitřních předpokladů podniku, vnějších příležitostí a omezení diktovaných trhem. V závěru práce jsou navržena opatření směřující k dalšímu rozvoji rodinného podniku a popsány jednotlivé kroky vedoucí k uskutečnění navržených doporučení. Pozornost je věnována také zhodnocení jejich očekávaného přínosu a možných rizik. cs
dc.format 83 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3253964 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject rodinný podnik cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zboží cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject trh cs
dc.subject family business en
dc.subject competition en
dc.subject goods en
dc.subject strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject detail en
dc.subject marketplace en
dc.title Návrh strategie rozvoje rodinného podniku cs
dc.title.alternative Family business development strategy: A concept en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Plánková, Miroslava
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis "Návrh strategie rozvoje rodinného podniku" ("Family business development strategy: A concept'q) is divided into two main parts. The first one provides a theoretical approach to the issue and the second, following part is focused on the practical solution of the problem. Significant attention is given to a detailed analysis of the contemporary state of the company including the analysis of its environs, the SWOT analysis aimed at the assessment of its internal conditions, external opportunities and limitations dictated by the market. In the final part, measures are identified aiming at the further development of the company. Particular steps leading to the realization of the proposed changes are described there, as well as their expected contributions and possible risk. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8939
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2008_dp.pdfBlocked 3.103Mb PDF View/Open
pospíšilová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2008_op.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account