Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

Show full item record

No preview available
Title: Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele
Author: Slavík, Jiří
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně příliš neodlišuje. Tato práce zmiňuje některá specifika přípravy mediaplánu, vypočítává možné problémy a přináší určitá doporučení. Hypotéza je konfrontována s výsledky průzkumné sondy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6231
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slavík_2008_bp.pdf 1.633Mb PDF View/Open
slavík_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
slavík_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account