Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Miličková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:26:51Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:32Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6239
dc.description.abstract Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií. Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená nabízený produkt. Po analyzování volných kapacit a identifikaci potencionálních zákazníků, včetně jejich hodnocení, následují návrhy a doporučení firmě, jak si získat a udržet cílové skupiny zákazníků, jenž jsou pro firmu efektivními partnery. cs
dc.format 52 s., 2 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 5846007 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
dc.subject Trh cs
dc.subject Konkurence cs
dc.subject Podnik cs
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Market en
dc.subject Competition en
dc.subject Customer en
dc.subject Company en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o. cs
dc.title.alternative Identification objective groups consumers for firm NTS Prometal Machining, Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-06-12
dc.description.abstract-translated The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards. The thesis is influenced by company capacity. After analysing of free capacity and identifi-cation of potential clients. Including their evaluation there follows suggestions and recom-mendations given to the company.These suggestions refer to facts how to goin the target groups of clients who appear as effective partners for the company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9723
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
miličková_2008_bp.pdfBlocked 5.575Mb PDF View/Open
miličková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
miličková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account