Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem
Author: Zahradníková, Kateřina
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na nábytkářský průmysl v ČR a na problematiku marketingu a marketingových komunikací. Praktická část analyzuje konkrétní subjekt, tedy TON a.s., který je předním výrobcem ohýbaného nábytku v ČR. Důraz je kladem především na analýzu marketingovách komunikací této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/628
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zahradníková_2006_bp.pdfBlocked 2.245Mb PDF
zahradníková_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
zahradníková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account