Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

Show full item record

No preview available
Title: Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
Author: Jendeková, Michaela
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné superlativů na publikum působí nebo proč drahé a mnohdy nekvalitní výrobky lidé objednávají, jsou-li skutečně tak nekvalitní. Poku-sili jsme se na tento druh reklamy podívat komplexně, vzali jsme v úvahu strukturu spotů, používaný jazyk i obraz, zeptali jsme se televizních diváků na jejich pocity a zkušenosti a zapracovali jsme předsudky a mýty, které s sebou teleshopping přináší. Poznatky, které jsme z dostupných zdrojů i vlastního průzkumu získali, nabízíme v této práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6291
Date: 2008-04-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7591


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jendeková_2008_dp.pdf 2.953Mb PDF View/Open
jendeková_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
jendeková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account